Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

tirsdag den 23. november 2010

Skulle man fatte skiene?

af Chrallan

Sneen er nede, og jeg er på vej op.



Skulle man ud og ''ski'', når man kom hvem? Ikke for at blære mig, men jeg er en ganske habil skiløber. I fjor var jeg da ude på mine k2 Press ski, ned af bakken bag mit hus. Det var ikke længste eller bedste tur, men det gik.

''Pas på det gule sne!''

5 kommentarer:

  1. Can we get a picture of the ''K2 pres'' ?

    Hmm... i aint got my own ''skies?'' but i wonder if you can make some?

    SvarSlet
  2. Ahr! De er fede! :-)
    Lyder ikke som en helt dårlig idé at smide et par brædder under fødderne hvis du har en habil bakke!

    SvarSlet
  3. Hvis jeg dog bare havde et par langrendski, så skulle du se mig komme spænende imorgen!

    SvarSlet