Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

mandag den 29. november 2010

Så sidder jeg så her og oddser mine penge op.

65 kroner har jeg oddset væk i aften på FC Barcelona - Real Madrid. Bevares, den er ikke over endnu, men har en dårlig mavefornemmelse. HVORFOR GJORDE JEG DET DOG! - jeg mangler virkelig selvbeherskelse.

HUSK! Ved 5000 sidevisninger = PARTYYYYY!

- Halfdan.


Sådan ser jeg ud når jeg oddser mine penge væk... -.-

Men så redder Jonathan Spang min aften på D'zulu !!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Altså personligt synes jeg pengevækoddsning giver dit look et helt nyt og virkelig interessant tvist. Du ser meget mere "edgy" ud sådan min ven.
    - Maria

    SvarSlet
  2. Tja - men det koster bare penge at have det look Maria!!!
    (Donation kan være søgt...)

    SvarSlet