Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

onsdag den 24. november 2010

Biologi rapport dræber bloggen i aften! + billeder fra Kolding tur.

(+Billeder fra Kolding-tur)
Bloggen vil ligge lidt stille i aften - jeg tror jeg kan tale for både Maria og Christian (og selvfølgelig min egen) vegne at en biologi rapport tager vores kostbare blog-tid. Så jeg håber i vil bære over med os hvis i savner noget læsestof en onsdag aften!
Men jeg skal personligt sørge for der kommer noget kvalitets læsestof imorgen!

Halfdan fandt disse støvler i H&M - mums.
 En ''bænk'' på Vejen Banegård - jeg undrede mig lidt over hvordan dælen man skulle bruge den komfortabelt? Men mon det bare er ballademagere der har været på spil?
Super fedt kasseapparat jeg fik lov til at snuppe et billed af i genbrugen.
Det er skam en glad dreng der her finder 2 fede trøjer i genbrugen - lidt ærgerligt jeg valgte ikke og tage farver på da det var farverne der gjorde dem rigtig fede.

Vil lige komme med en forklaring på der ovenstående billeder.
Jeg var på en mildest talt røv hyggelig tur med Sebastian, hans bror Christoffer og Jeppe i Kolding.
Vi rundede b.la. Kul & Koks - hvilket jeg gerne vil anbefale hvis man er på udkig efter noget rigtig fedt kvalitetstof! Prisen ryger også lidt i vejret, men det er til at overkomme hvis man ikke er skræmt over sådan priser - hvilket jeg er.

To genbrugsforretninger blev også hævnet i Kolding & sikke da en betjening! Tusind tak til damen bag kassen!
2 slips og 2 trøjer gik til Sebastian og brormand. (Billeder er øverst på bloggen)

Vi tog da videre til Kolding storcenter hvor vi gik H&M igennem - jeg fik selv spenderet i et lækre bare sorte boots, et par bukser, og en fed fed t-shirt!
Jeppe løb med en hat og Christoffer en cool strik.

Og en Kolding tur er ikke en Kolding tur uden at flække en China box - tak sebastian.

God aften til jer alle :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar