Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

onsdag den 24. november 2010

Maria blogger: Forunderlige verden.

En gang til har vi fornøjelsen af at læse en af Marias blog - man må sige Marias blogs har været lidt af en succes siden vi ansatte hende som gæsteblogger. Og mon ikke hun er klar til at blive fuldt optaget?
Her er hendes nyeste skud på stammen:

Jeg elsker at lære nye ting, og det sker da også ret ofte for mig. Nogle gange hænder det dog, at jeg gør mig mine erfaringer på mere eller mindre pinagtige, dog altid underholdende måder. Eftersom jeg ikke er i verdens bedste humør i skrivende stund, vil jeg dele nogle af disse sjove øjeblikke med jer....
, i troen på, at det også vil bringe et smil frem på mine egne læber.
I samfundsfag har vi for nylig haft projekt om de forskellige partier, og jeg endte i den mere eller mindre lykkelige position, som partileder for de Konservative. Her er jeg nok nødt til at krybe til korset, jeg har måske ikke været det mest politisk interesserede unge menneske i løbet af mine teenageår, det er dog blevet bedre. Dog var jeg sikker på at andre havde mere indsigt i de forskellige partier end jeg, og jeg spurgte derfor den altid vittige Halfdan: ”Er de Konservative med i regeringen?” Ud fra den krampelatter som udbrød ved bordene omkring mig, kunne jeg konkludere, at det var de nok. Godt så.
Jeg har også for vane, at komme med udbrud, som med lethed kan misforståes. Herunder kan blandt andet nævnes.
- ”Jeg sutter ikke Søren, du har misforstået mig” (sagt i en spansktime, efter Sørens kommentar, om hvor meget han suttede til spansk.)
- ”jeg har engang gjort det med en banan” (skabte megen forargelse, sagt efter jeg havde givet søren en wet villy, for at pointere, at man altså også godt kan putte bananer ind i øret på folk.)
Nu er der måske nogle som tænker, HVORFOR dog blotte dig selv, ved at lægge dine pinligheder ud på nettet. Fordi, nogle gange har man brug for et hurtigt grin, de dage har jeg også selv, og på sådanne dage er det rart at kende mennesker, som har en smule selvironi.
Håber i smiler.
M. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar