Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

onsdag den 24. november 2010

Manden på gangen

I anden installation af manden på gangen har vi hevetfat i vores husblogger

Hej Maria! Kanelsnegl?
Nej tak, jeg er på vej ned i Guldbageren

Det lyder dejligt, du har blogget lidt?
Jeg vidste ikke man kunne blogge, jeg har levet i en osteklokke verden.

Hvordan har din oplevelser med at blogge?
Det er helt vildt sjovt, det kan jeg godt li!

Hvad vil du blogge om i fremtiden?....
(Klik ''Læs mere'' for at læse resten af interviewet)


puuh... Hverdagens finurligheder,

definer finurlig
Sådan noget med at man er nød til at købe nye sko!
Det er basalt idag, men ikke for 50 år siden!
med mindre man er Christian Louboutin

Hvorfor sko?
Sko var bare et eksempel.

Hvad skal du lave i dag, andet end guldbageren?
Jeg tror der ligger en biologi aflevering og venter, det er der altid

Hvad vil du være som voksen?
Statsminister!

Awesome, mange tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar