Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

mandag den 29. november 2010

Mandags ømhed

Søde mennesker, her er en dejlig sang, som I kan høre, imens I læser om hverdagens banaliteter, fortalt fra under dynen, downtown Andst. 


Martina  er sød og dejlig og sådan er det bare !



Jeg bliver virkelig glad hver gang jeg kigger ud på sneen. Javist er det alt for koldt og det blæser lige lidt for meget, men jeg kan ikke undgå at blive en smule nostalgisk, når jeg kigger op mod en tændt lygtepæl, og ser hvordan sneen blæser forbi. Desuden nærmer julen sig og jeg vil benytte lejligheden til, at undskylde for evt. overemotionelle blogindlæg eller overdrevet sukkersød opførsel fra min side i løbet af december måned. Det gør julen altså bare ved mig.

Jeg er overbevist om, at min december måned bliver dejlig. Jeg planlægger en tur til vores smukke hovedstad med den ligeså smukke Matilde. Vi skal se på julelys og flotte fyre, bruge vores sidste sparepenge, og så kunne det da også være rart, hvis muligheden for at dulme den ædruelighed, der det sidste stykke tid har præget min tilværelse, skulle opstå. Så hvis nogle at jer smukke mennesker skal en tur over vandene hen imod jul, må i endelig give lyd. Derudover begiver jeg mig om et par uger mod grænselandet, så ønsk mig held og lykke. Har indvilliget i juleshopping i Flensborg med det søde lille væsen Annekatrine, jeg var så heldig, at dele værelse med 4 måneder af min efterskoletid. Det glæder jeg mig til, selvom jeg stadig er lidt bange for at blive kørt ned af en BMW på afveje i sneen. Den forestående weekend vil jeg prøve kræfter med følgende: Marta, Laura, billig sprut i store mængder + førsteklasses comedy med D’herrer Hartmann og Mattesen, en kombi jeg aldrig før har prøvet, men som jeg ser meget frem til. Jeg ville egentlig have brugt lidt tid på at se Borgen i aften, men nu er jeg træt, og jeg er nødt til at være frisk i morgen (den her går ud til dig Villy), fordi jeg ellers med sikkerhed kommer til at sige noget vandvittig dumt, hvilket vil resulterer i nogle knap så verbale lussinger fra Søren.. Jeg tør simpelthen ikke tage chancen, for har allerede fundet tre blå mærker på min arm (damn you!)

-          Til Halfdan. Undskyld for bloginaktivitet fra min side! Håber en beretning om de små ting her i tilværelse kan gøre det godt igen J

Til alle jer andre (ja Søren, der her er ikke til dig) jeg håber I har haft en skøn mandag, og hvis I synes alt sneen er noget fuckedifucklort, så bare lad som om, at det er en kæmpestor platisktallerken med æbleskiver, syltetøj og spandevis af flormelis (dog minus æbleskiver og syltetøj)

Flyveknus til jer alle!

M. 

1 kommentar: