Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

tirsdag den 23. november 2010

Endnu et sne indlæg

Forord ved Jeppe Buus Christensen
Sneen falder som var det Sibirien vi boede i. Danmark ligner efterhånden et kokain landskab og de hjemløse er kede af at Metro Express ikke kan holde dem varme eller tørre længere.
I morgen går turen til The big K, Kolding, hvor vi vil se om vi kan finde stilen. Så 14.10 smider vi de 26 kr. ind i automaten, en "under 16" billet koster. Sebastian har allerede lovet at hjælpe mig med at finde et par sko. Skønne fyr! Jeg skal forsøge at assistere Sebastian i hans beføjelser til at hjælpe jer omkring i modeverdenen.
Tak for spaltepladsen til Halfdan og Kjær. Jeg håber jeg må blive et tilbagevendende fænomen her på bloggen.
-Jeppe
Her er to billeder af min gode ven Niels, og som han selv vil sige er den stil fanme EDGY!



Fash....?
Hvor meget stil er der på VG'ern?
Overraskende lidt desværre. Da jeg startede på VG'ern var mine forventninger til stilen og VG'ernes engagement  i mode realtivt høje, men jeg må sige at jeg blev skuffet.
Jeg skal ikke sidde og gøre mig til smagsdommer, og gøre mig selv til kongen af mode, men for fanden VG der skal jo ikke så meget til, væk med de baggy jockingbukser, og sig goddag til chinos og slidte jeans.
Det er egentlig mest på mit eget køns vegne jeg snakker, pigerne gør det generelt godt, nogle rigtig godt endda.
- Tag endelig ikke for meget på vej, det er jo bare min mening, og hvis man har sin egen stil, og syntes det fungerer, så er det bare det man gør..



her er det lidt godter fra Aitor Throup, i den dyre ende, men har man råd til det, burde man overveje at anskaffe sig et par..













Til sidst, har man 5 min bør man totalt stoppe forbi 1.a og tjekke Karsten's nye hairdo ud!

- Sebastian

Ingen kommentarer:

Send en kommentar