Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

tirsdag den 23. november 2010

Farver giver energi! + Computertastatur tips!


Giver farver livsglæde, ja gu fanen gør det det!

Jeg går på gangen på mit gymnasium og ser en dreng der sidder og læser vores blog, ikke det vilde dér - men han havde grønt hår! 
Jeg spurgte hurtigt hvad han hed, svaret var: ''Karsten'' med et bredt smil. Jeg spurgte lidt nervøst: ''Har du grønt hår?!'' I ved de der spørgsmål som man godt ved svaret på, men spørger om som en ''unødvendig bekræftelse'' 
Han svaret igen ja, med et bredt smil.

Jeg spurgte ham om jeg måtte tage et billed af det, og IGEN fik jeg et JA med et bredt smil.
- farve giver livsglæde!

Så ser jeg så på hans tastatur på en computer ved siden af ham - og hold nu! - tastaturet er rødt! Det er min gode ven Jeppes computer, og han havde farvet tastaturet rødt med sprittusch.
Han fortæller ydmygt at hans fingerspidser dog bliver farvet når man skriver - men jeg vælger ubevidst ikke at bide mærke i dette da jeg simpelthen er blown away af dette fede intiativ.

Så er jeres computertastatur grå og kedeligt, så farv det rødt (eller hvilken som helst anden farve)!

- Halfdan

Ingen kommentarer:

Send en kommentar