Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

tirsdag den 14. december 2010

Maria blogger. Hvad er chokoladerosiner?

Hvad er chokoladerosiner? Ja det kan man jo godt til tider blive i tvivl om. I de tilfælde, er det altid rart, med gode venner som kan komme en til hjælp i nødens stund. Så Sarah, søde Sarah, her kommer svaret: chokoladerosiner er rosiner, som er dyppet i chokolade. Henholdsvis hvid-, mælke- og mørkchokolade. Her er et billede. 


Desuden er den altid vittige Hr. Kjær og jeg blevet uenige over mit seneste blogindlæg, hvor jeg påpeger, at NV burde proppes op hvor det kommer fra, og bolles om. Hr. Kjær skyder med skarp og argumenterer med dette

"Når man boller så laver man ikke noget. Eller jo. Altså man skaber jo ikke noget vel? Eller jo. Ergo kan det ikke bolles om. Det er ulækkert!"


Ja, sådan har vi jo forskellige syn på tingene. 


Idag sad jeg i en AP time og lavede alt andet end det jeg burde. Jeg sad og så BT.tv's helt egne julekalender "Jul med Peter og Amalie". Og så faldt jeg over dette klip.. Jeg ved ikke ærlig talt ikke hvad der er mest foruroligende, det aben foretager sig med frøen, at den kære Amalie troede frøen var en baby, eller at klippet på Youtube har været set lidt over 8,5 mio. gange. Well decide for yourself.


http://www.bt.dk/bttv/clip/27/14859

Maria.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar