Livet er hvad man gør det til

HUSK! følge os og kommentere på vores blogge så vi kan få en debat igang om det vi skriver om - alt hvad du har brug for er en Gmail eller Twitter f.eks. Tak :-)
Livet er hvad man gør det til! -
http://www.flickr.com/photos/christian-kjaer/

torsdag den 2. december 2010

Længsel

Vi brød kontakten i 3 minutter,
og så var du væk.
Du ville ikke kendes ved mig.
Jeg prøvede at få forbindelse til dig konstant,
men der kom ingen reaktion.
Vi havde prøvet det før,
og vi havde klaret det.
Men denne gang var det måske slut?
Jeg sad helt fortvivlet og bare stirrede.
Hvad skulle jeg nu gøre?
Måske prøve at oprette nye forbindelser?
Du virkede for langt væk.

(TRYK LÆS MERE)





- Lige pludselig var du tilbage!
I højt humør.
Med fuld kraft.
Jeg var målløs.
Smilte indvendigt.
Jeg indså hvor meget jeg havde savnet dig.
Nu vil jeg nyde dig.
Så længe det varer...

- Christian Kjær, om Gymnasiets trådløse-netværk

3 kommentarer: